انتخاب پارالل بار های که با موفقیت نیازهای بیمار را برآورده می کند
نوشته شده توسط : ایران ماداس

پارالل بارهای که برای توانبخشی و فیزیوتراپی استفاده می‌شوند، تجهیزات پزشکی مهمی هستند که بیماران را در تلاش برای بهبود توانایی‌های فیزیکی آسیب‌دیده، از جمله ایستادن، راه رفتن، تعادل، هماهنگی، قدرت و دامنه حرکت پشتیب...


انتخابانتخاب پاراللانتخاب پارالل بارانتخاب پارالل بار هایانتخاب پارالل بار های کهانتخاب پارالل بار های که باانتخاب پارالل بار های که با موفقیتانتخاب پارالل بار های که با موفقیت نیازهایانتخاب پارالل بار های که با موفقیت نیازهای بیمارانتخاب پارالل بار های که با موفقیت نیازهای بیمار راانتخاب پارالل بار های که با موفقیت نیازهای بیمار را برآوردهانتخاب پارالل بار های که با موفقیت نیازهای بیمار را برآورده میانتخاب پارالل بار های که با موفقیت نیازهای بیمار را برآورده می کند

 

پارالل بارهای که برای توانبخشی و فیزیوتراپی استفاده می‌شوند، تجهیزات پزشکی مهمی هستند که بیماران را در تلاش برای بهبود توانایی‌های فیزیکی آسیب‌دیده، از جمله ایستادن، راه رفتن، تعادل، هماهنگی، قدرت و دامنه حرکت پشتیبانی می‌کنند. طرح‌ها، ویژگی‌ها و مشخصات متعددی برای شناخت نیازهای مختلف پزشکان و بیمارانشان وجود دارد.

انتخاب مدل ایده آل

پارالل بارهای به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پشتیبانی ایمن را که بیماران با قد، وزن و شرایط پزشکی مختلف به هنگام انجام تمرینات پزشکی نیاز دارند، فراهم کنند. این تجهیزات در مراکز توانبخشی، خانه های سالمندان، بیمارستان ها، کلینیک های پزشکی، کلینیک های کاهش وزن و امکانات کاردرمانی استفاده می شود.

 

برخی از عواملی که هنگام خرید میلگردهای موازی باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

قابلیت اسکان بیماران روی ویلچر
توانایی پذیرش بیماران چاقی
امکان پذیرایی از کودکان کوچک و خردسال
مقدار فضای درمانی موجود
بودجه
الزامات کارکنان برای استفاده از تجهیزات
 

هر مرکز درک خوبی از نیازهای بیمار خود دارد. بیماران روی صندلی چرخدار به فضای وسیع تری بین میله ها و سکوی با انتهای مخروطی برای سهولت دسترسی نیاز دارند. برای اطمینان از ایمنی و راحتی بیماران چاقی، یک واحد با فضای وسیع‌تر بین میله‌ها و توانایی تحمل بیش از 400 پوند وزن بدن از ویژگی‌های مهم است. واحدهای ویژه ای وجود دارد که توسط شرکت ها فروخته می شود که برای کودکان خردسال با نیازهای ویژه که نیاز به تجهیزات تطبیقی ​​دارند استفاده می شود.

 

فاکتور نیاز کارکنان به دلیل وجود سبک های دستی و موتوری ذکر شده است. اگر ارتفاع میله به تنظیمات مکرر نیاز داشته باشد، نسخه موتوردار ورزشکار پزشکی ممکن است کاربردی تر از تجهیزاتی باشد که به تنظیمات دستی نیاز دارند.

 

فضا یکی دیگر از نکات مهم است. اگر تجهیزات باید در یک فضای کوچک قرار بگیرند، یک سکوی 7 فوتی بهتر از یک سکوی 15 فوتی قرار می گیرد. برخی از امکانات نیاز به ذخیره میله های موازی زمانی دارند که استفاده نمی شوند یا به طور مرتب استفاده نمی شوند. در این صورت، خرید یک واحد تاشو باید در نظر گرفته شود.

درک ویژگی ها

پارالل بارها با تعدادی ویژگی و عملکرد ساخته شده اند. یک واحد ایده آل برای هر مرکز پزشکی وجود دارد، بنابراین درک انتخاب ها برای تصمیم گیری خوب مهم است. ویژگی هایی که هنگام مرور انتخاب تجهیزات باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

پلت فرم - واحدهایی با و بدون سکو وجود دارد. سکوهای مسطح، با و بدون انتهای مخروطی وجود دارد، و اکثر آنها دارای آج های ضد سفر هستند. پلتفرم های پله های نردبانی دارای پله هایی هستند که برای آموزش راه رفتن استفاده می شوند.
تاشو برای ذخیره سازی - ریل ها به هم تا می شوند تا فضای مورد نیاز کاهش یابد. ریل های MSEC در صورت تا شدن 10 اینچ عرض دارند. واحد نصب دیواری تاشو تنها به 14 اینچ فضای کف نیاز دارد که تا نزدیک شود.
نرده های قابل تنظیم ارتفاع – قابلیت تنظیم نرده ها به افراد حرفه ای این امکان را می دهد تا افراد با قد های مختلف را در خود جای دهند. این به ارائه دهنده خدمات بهداشتی امکان می دهد نرده ها را بالا و پایین تنظیم کند و هر ریل را در ارتفاع متفاوتی تنظیم کند.
سبک نصب - واحدهای ایستاده روی سکو وجود دارد. واحدهای دیواری؛ و واحدهای روی زمین
بودجه - قیمت میله های موازی به نوع واحد انتخاب شده بستگی دارد. هر چه دستگاه بزرگتر و امکانات بیشتری داشته باشد، قیمت آن بیشتر می شود. قیمت ها از حدود 600 دلار تا بیش از 10000 دلار در هر واحد متغیر است.

مشخصات فنی

پارالل بارها در اندازه‌ها، شکل‌ها، مواد و قابلیت‌های مختلف وجود دارند. آنها عبارتند از:

دائمی یا قابل حمل - برخی از سکوها به زمین یا دیوار متصل می شوند، در حالی که برخی دیگر متصل نیستند و می توان آنها را جابجا کرد.
طول - طول استاندارد شامل 7 فوت، 9 فوت، 10 فوت و 12 فوت است.
عرض - عرض ها از 15 فوت تا 28 فوت متغیر است. تجهیزات ممکن است دارای عرض ثابت باشند یا عرض آن با نرده های موتوری قابل تنظیم باشد.
ارتفاع - واحدهای با ارتفاع نرده قابل تنظیم 10 موقعیت ارتفاع را ارائه می دهند که از 27 تا 42 اینچ متغیر است. نرده ها بر روی پایه های تلسکوپی با افزایش 1 و نیم اینچ بلند می شوند. مکانیسم های قفل ایمن برای ایمنی اضافه شده است. واحدها دارای تنظیمات ارتفاع موتوری با بازگرداندن دستی میل لنگ یا فقط دستی هستند.
فاصله بین پایه ها - فاصله استاندارد بین پایه ها 30 اینچ است.
عرض پلت فرم - عرض پلت فرم استاندارد 38 اینچ است.
پست ها (غیر موتوری) - قطر پست ها 1 ½ اینچ است. 4 یا 6 پایه برای حمایت از نرده ها وجود دارد.
نرده ها - واحدها دارای نرده های یک تکه از جنس استنلس استیل با قطر 1½ اینچ یا 1¨ اینچ هستند.
مواد - مواد شامل فولاد پوشش داده شده با گیج سنگین است که در پایه ها و اتصالات استفاده می شود. سکوها از چوب سخت یا پوشیده از استایرن خاکستری بافت هستند. برخی از فروشندگان سکوهایی را ارائه می دهند که با فرش پوشانده شده اند.
ضمانت نامه ها - ضمانت ها برای 3-5 سال پوشش در دسترس هستند.
ظرفیت وزنی - اگرچه برخی از واحدها تا 350 پوند را پشتیبانی می کنند، پشتیبانی وزن استاندارد 400 پوند است. واحدهایی برای بیماران چاقی طراحی شده اند که تا 600 پوند را پشتیبانی می کنند.

ارائه راه حل ها

تجهیزات پزشکی وینکل طیف گسترده ای از پارالل بارها را برای پاسخگویی به اکثر نیازهای متخصصان مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد که خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی را ارائه می دهند. ما تجهیزاتی با کیفیت بالا ارائه می دهیم که برای استفاده قابل اعتماد، ایمن و طولانی مدت طراحی شده اند. کارکنان ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات یا ارائه کمک هستند.





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: